رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرهنگ جغرافیایی استان اردبیل
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 31 رای
دراین کتاب 680 صفحه ای که مانند همه فرهنگ نامه ها به صورت الفبایی تنظیم شده است نزدیک به سه هزار موقعیت جغرافیایی ، تاریخی ، طبیعی ، گردشگری ، آبادی و ... در استان اردبیل معرفی می شود و شما با اماکن تاریخی وجغرافیایی ، مناطق دیدنی و طبیعت زیبای استان اردبیل و شهرستان های ده گانه آن آشنا می شوید. چاپ نخست این مجموعه در سال 1392 و توسط انتشارات محقق اردبیلی به شماره تلفن 33240081 در اردبیل انجام گرفته است . این مجموعه ارزشمند توسط آقای داودکیانی محقق و نویسنده اردبیلی تالیف شده و مولف علاوه بر انتشار نسخ چاپی ، نسخه دیجیتالی آن را به صورت کامل و رایگان در اختیار علاقمندان قرارداده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
kiani1334
kiani1334
1393/08/02
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرهنگ جغرافیایی استان اردبیل

تعداد دیدگاه‌ها:
4
دوست گرامی سلام
ایراد کاملا حق و بجایی است اگر ترتیبی برای خوانش صحیح اسامی اماکن وآبادی ها اتخاذ شود البته که بجا و مفید خواهد بود . متاسفانه همانگونه که در مقدمه کتاب آورده ام ثبت اسامی آبادی ها چه به صورت فارسی چه با حروفات انگلیسی بر روی تابلوهای راهنما اکثرا با ایراد مواجه است. از طرفی از یاد نبریم که الفبای انگلیسی هم بعضا قابلیت نشان دادن اصوات خاصی را که در ترکی رایج است ندارند . منطقی ترین راه استفاده از رسم الخط زبان ترکی استانبولی است که آنهم محدودیت های خود را دارد مضاف بر اینکه اشاعه چندانی هم در میان مردم ندارد بااینهمه ایراد حق وبجایتان را ارج می نهم ودر صورت تکرار چاپ فکری برای آن خواهم نمود. کیانی
با تشکر از آقای کیانی به خاطر گردآوری این کتاب ارزشمند. اگر با استفاده از حروف لاتین در برابر هر مدخل تلفظ آن واژه هم نوشته می شد قطعا برای کسانی چون من مفید تر بود.
[quote='petvnews']کتاب مثل یک لغت نامه و خوب است ولی پیدا کردن مطلب سخت است[/quote]
سلام مطالب کتاب مانند تمامی فرهنگ نامه ها به صورت الفبایی تنظیم شده و باتوجه به عناوین مطالب می توان آنها را جستجو کرد . اگر پیشنهاد خاصی برای سهولت دسترسی به مطالب به نظرتان می رسد مشتاق شنیدن آن هستم
کتاب مثل یک لغت نامه و خوب است ولی پیدا کردن مطلب سخت است
فرهنگ جغرافیایی استان اردبیل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک